El plaer de l'escriptura

El plaer de l'escriptura
el plaer de l'escriptura

divendres, 23 de juny del 2017

HIVERN

Era hivern; els meus pares se'n van anar durant el cap de setmana de vacances i em van deixar a casa.

Aquell mateix dia, vaig anar a fer un volt amb els meus amics pel poble i vaig arribar a les vuit a casa. Jo vivia en una casa de camp aïllada del poble,al davant hi tenia un enorme  camp de blat del qual no arribava a veure el final i per la part posterior un camí que arribava al poble.

Ja es feia de nit i em vaig posar a llegir un llibre abans d'anar-me'n a dormir; de sobte, es va apagar la llum i vaig sentir un tenebrós soroll de l'exterior. Seguidament, vaig treure el cap per la finestra i vaig veure una criatura camuflada en la foscor de la nit. Qui devia ser? Estava aterrit, vaig agafar el mòbil tremolant i vaig intentar cridar els meus pares, però no hi havia cobertura. Vaig tornar a mirar per la finestra i per sort la criatura havia desaparegut. No sabia si m'ho havia imaginat o de debò hi havia algú allà baix. Vaig intentar quedar-me dormit per tranquil·litzar-me, però pocs minuts després vaig sentir un altre soroll; aquesta vegada a l'interior de la casa. 

Resultado de imagen de miedo
Vaig obrir la porta de la meva habitació lentament i vaig aconseguir veure  la criatura. En la meva vida havia vist una criatura tan estranya i terrorífica. Era una barreja de goril·la i lleó, semblava molt famolenc i jo no volia ser la seva presa. El primer que se'm va ocórrer va ser amagar-me, però al final vaig decidir fugir per la finestra i córrer cap al camp de blat. Semblava que ja l'havia despistat, però el camp estava ple d'obstacles i justament  vaig ensopegar i la repugnant criatura em va atrapar...

A partir d'aquest moment, no sé el que va passar perquè em vaig despertar a casa sense perill. Havia estat un mal somni.

                                                                             Abel Espín, 3r d'ESO, 2016-17

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada